Перша частина трилогії Starcraft II, яка отримає ім'я Wings of Liberty і розповість нам історію землян, ось-ось надійде у продаж. Є відомості, що розробка гри обійшлася в $ 100 млн. Це, практично без сумнівів, буде хіт, особливо для шанувальників жанру класичних стратегій в реальному часі. Можливо, день виходу Starcraft II стане національним святом в Південній Кореї. Журналісти ресурсу Guru of 3D мали можливість ознайомитися з бета-версією гри і скористалися цим, щоб провести тестування продуктивності проекту на ряді сучасних графічних прискорювачів. Гра виглядає відмінно і має прекрасний ігровий процес. Однак, незважаючи на величезні витрачені на розробку кошти, останні графічні технології тут відсутні: лише DirectX 9 - навіть про DirectX 10 мови не йде. Мінімальні системні вимоги теж досить щадні: якщо налаштування якості трохи зменшити, то грати можна навіть на дідів NVIDIA GeForce 6600GT або ATI Radeon 9800 Pro, але лише в низьких розширеннях. У тестуванні піде мова про більш нових картах (усього брало участь 13 прискорювачів від ATI і NVIDIA) і максимальних налаштуваннях якості. Журналісти задалися питанням: чи дозволять сучасні прискорювачі запускати нову стратегію від Blizzard в найпопулярніших розширень без проблем з ресурсами. Можна відповісти коротко: ні.
Отже, продуктивність вимірювалася на системі з наступними характеристиками: процесор - Intel Core i7 965 @ 3750 МГц; материнська плата - eVGA X58 Classified; оперативна пам'ять - 6144 Мб (3x 2048 Мб) DDR3 Corsair @ 1500 МГц; блок живлення - 1200 Вт BFG; монітор - Dell 3007WFP з роздільною здатністю до 2560x1600; ОС - Windows 7 RTM 64 біт з останніми оновленнями; останні оновлення DirectX 9/10/11; ATI Catalyst 10.6; NVIDIA GeForce 258.96 WHQL. Відкрите, що брали участь в тестуванні: GeForce 9800 GTX 512 Мб; GeForce GTX 260 SP216 896 Мб; GeForce GTX 285 1792 Мб; GeForce GTX 460 1024 Мб; GeForce GTX 460 768 Мб; GeForce GTX 470 1280 Мб; GeForce GTX 480 1536 Мб; Radeon HD 4770 512 Мб; Radeon HD 4870 1024 Мб; Radeon HD 5770 1024 Мб; Radeon HD 5830 1024 Мб; Radeon HD 5850 1024 Мб; Radeon HD 5870 1024 Мб. Таким чином, всі карти належать до покоління DX10 і DX11 і мають більше 512 Мб відеопам'яті. Вони тестувалися в максимальних налаштуваннях якості і без (anti-aliasing) Згладжування в розширені 1280x1024, 1600x1200, 1920x1200 і 2560x1600. Завдяки тому, що драйвери NVIDIA підтримують згладжування в StarCraft II, вони були протестовані окремо в режимі 4xAA. У самому низькому з протестованих розширень для нормальної гри без згладжування достатньо навіть Radeon HD 4770: На картах GeForce з драйвером 258.96 WHQL можна грати з Згладжування 4xAA навіть на GeForce 9800 GTX+: У дозволі 1600x1200 без згладжування різниця в продуктивності карт вже більш відчутна, але до цих пір вистачає навіть найслабшого прискорювача:
При включенні 4xAA на картах NVIDIA в такому дозволі мінімально прийнятною вже слід визнати лише GeForce GTX 260 SP216, однак кому вона потрібна зараз, коли за $ 200 вже можна придбати GeForce GTX 460 768 Мб?
Незважаючи на високу роздільну здатність 1920x1200, навіть Radeon 4770 з 512 Мб відеопам'яті непогано справляється зі своїм завданням без згладжування:
У грі StarCraft II з згладжуванням у розширенні 1920x1200 без GTX 260 робити нічого. А якщо необхідно кількість кадрів більше 60, тут вже вибір на користь GTX 460 очевидний:
У самому високому розширенні з протестованих - 2560x1600 - чудово показує себе новий прискорювач NVIDIA GTX 460, видаючи більш 60 кадрів в секунду. Також непогано виглядає для своєї ціни і Radeon HD 5770, демонструючи продуктивність в 47 кадрів в секунду. Radeon HD 4770 показує граничну для нормальної гри продуктивність:
З згладжуванням у розширенні 2560x1600 виявляється справжнім випробуванням відеокарт на міцність. Навіть у нового прискорювача GTX 460 не вистачає буфера пам'яті в 768 Мб ... У GTX 285 також спостерігаються не найкращі часи. Тільки лише GTX 460 з 1 Гб пам'яті є прийнятним прискорювачем для цього режиму. Але якщо вже необхідно це розширення, краще подумати про GTX 470 або 480:
Таким чином, StarCraft II: Wings of Liberty є чудовою грою з величезним потенціалом і без згладжування з максимальними налаштуваннями якості вона показує непогану продуктивність на сучасних картах. Відмінним вибором для неї можна вважати прискорювачі Radeon HD 5770, 5830 або GeForce GTX 460 768/1024 Мб. Джерело: Костянтин Ходаковський @ 3dnews Оригінал публікації: guru3d.com
|