Вхід
Субота, 18.05.2024, 18:14
Головна » Starcraft II не розрахована на слабкі ПК

Starcraft II не розрахована на слабкі ПК

23.07.2010, 14:15

Перша частина трилогії Starcraft II, яка отримає ім'я Wings of Liberty і розповість нам історію землян, ось-ось надійде у продаж. Є відомості, що розробка гри обійшлася в $ 100 млн. Це, практично без сумнівів, буде хіт, особливо для шанувальників жанру класичних стратегій в реальному часі. Можливо, день виходу Starcraft II стане національним святом в Південній Кореї.

Журналісти ресурсу Guru of 3D мали можливість ознайомитися з бета-версією гри і скористалися цим, щоб провести тестування продуктивності проекту на ряді сучасних графічних прискорювачів.

Гра виглядає відмінно і має прекрасний ігровий процес. Однак, незважаючи на величезні витрачені на розробку кошти, останні графічні технології тут відсутні: лише DirectX 9 - навіть про DirectX 10 мови не йде. Мінімальні системні вимоги теж досить щадні: якщо налаштування якості трохи зменшити, то грати можна навіть на дідів NVIDIA GeForce 6600GT або ATI Radeon 9800 Pro, але лише в низьких розширеннях.

У тестуванні піде мова про більш нових картах (усього брало участь 13 прискорювачів від ATI і NVIDIA) і максимальних налаштуваннях якості. Журналісти задалися питанням: чи дозволять сучасні прискорювачі запускати нову стратегію від Blizzard в найпопулярніших розширень без проблем з ресурсами. Можна відповісти коротко: ні.

StarCraft II


Отже, продуктивність вимірювалася на системі з наступними характеристиками:
процесор - Intel Core i7 965 @ 3750 МГц;
материнська плата - eVGA X58 Classified;
оперативна пам'ять - 6144 Мб (3x 2048 Мб) DDR3 Corsair @ 1500 МГц;
блок живлення - 1200 Вт BFG;
монітор - Dell 3007WFP з роздільною здатністю до 2560x1600;
ОС - Windows 7 RTM 64 біт з останніми оновленнями;
останні оновлення DirectX 9/10/11;
ATI Catalyst 10.6;
NVIDIA GeForce 258.96 WHQL.
Відкрите, що брали участь в тестуванні:
GeForce 9800 GTX 512 Мб;
GeForce GTX 260 SP216 896 Мб;
GeForce GTX 285 1792 Мб;
GeForce GTX 460 1024 Мб;
GeForce GTX 460 768 Мб;
GeForce GTX 470 1280 Мб;
GeForce GTX 480 1536 Мб;
Radeon HD 4770 512 Мб;
Radeon HD 4870 1024 Мб;
Radeon HD 5770 1024 Мб;
Radeon HD 5830 1024 Мб;
Radeon HD 5850 1024 Мб;
Radeon HD 5870 1024 Мб.
Таким чином, всі карти належать до покоління DX10 і DX11 і мають більше 512 Мб відеопам'яті. Вони тестувалися в максимальних налаштуваннях якості і без (anti-aliasing) Згладжування в розширені 1280x1024, 1600x1200, 1920x1200 і 2560x1600. Завдяки тому, що драйвери NVIDIA підтримують згладжування в StarCraft II, вони були протестовані окремо в режимі 4xAA.
У самому низькому з протестованих розширень для нормальної гри без згладжування достатньо навіть Radeon HD 4770:


Тестирование StarCraft II



На картах GeForce з драйвером 258.96 WHQL можна грати з Згладжування 4xAA навіть на GeForce 9800 GTX+:

Тестирование StarCraft II



У дозволі 1600x1200 без згладжування різниця в продуктивності карт вже більш відчутна, але до цих пір вистачає навіть найслабшого прискорювача:

Тестирование StarCraft II




При включенні 4xAA на картах NVIDIA в такому дозволі мінімально прийнятною вже слід визнати лише GeForce GTX 260 SP216, однак кому вона потрібна зараз, коли за $ 200 вже можна придбати GeForce GTX 460 768 Мб?


Тестирование StarCraft II



Незважаючи на високу роздільну здатність 1920x1200, навіть Radeon 4770 з 512 Мб відеопам'яті непогано справляється зі своїм завданням без згладжування:

Тестирование StarCraft II



У грі StarCraft II з згладжуванням у розширенні 1920x1200 без GTX 260 робити нічого. А якщо необхідно кількість кадрів більше 60, тут вже вибір на користь GTX 460 очевидний:

Тестирование StarCraft II


У самому високому розширенні з протестованих - 2560x1600 - чудово показує себе новий прискорювач NVIDIA GTX 460, видаючи більш 60 кадрів в секунду. Також непогано виглядає для своєї ціни і Radeon HD 5770, демонструючи продуктивність в 47 кадрів в секунду. Radeon HD 4770 показує граничну для нормальної гри продуктивність:

Тестирование StarCraft II




З згладжуванням у розширенні 2560x1600 виявляється справжнім випробуванням відеокарт на міцність. Навіть у нового прискорювача GTX 460 не вистачає буфера пам'яті в 768 Мб ... У GTX 285 також спостерігаються не найкращі часи. Тільки лише GTX 460 з 1 Гб пам'яті є прийнятним прискорювачем для цього режиму. Але якщо вже необхідно це розширення, краще подумати про GTX 470 або 480:



Тестирование StarCraft II


Таким чином, StarCraft II: Wings of Liberty є чудовою грою з величезним потенціалом і без згладжування з максимальними налаштуваннями якості вона показує непогану продуктивність на сучасних картах. Відмінним вибором для неї можна вважати прискорювачі Radeon HD 5770, 5830 або GeForce GTX 460 768/1024 Мб.



Тестирование StarCraft II

Джерело: Костянтин Ходаковський @ 3dnews
Оригінал публікації: guru3d.com

Share |
Джерело: http://reps.ru/ | Додав: harddog72 | Теги: Starcraft II не розрахована на слаб
Переглядів:651 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
StarCraft 2 Club ua
Blog my
JumpListTweaker
UKRSTREET.net
Вгору
Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
Львівський каталог сайтів